U post-Covid eri, kompanije iz različitih industrija svedoče oporavaku u obliku slova K (K-shaped recovery). Vaši sledeći koraci će odrediti da li će vaše poslovanje napredovati ka uspehu ili će se boriti za opstanak na tržištu.
Industrija e-trgovine se posebno suočila sa velikim brojem izazova tokom pandemije. Iznenadna globalna kriza ostavila je malo vremena ovim preduzećima da isplaniraju adekvatan odgovor, ali su se mnogi od njih uspešno prebacili u digitalalno okruženje.
Međutim, budućnost vašeg biznisa ne treba prepustiti slučaju, jer bi se sledeća kriza – zdravstvena, finansijska ili bilo koja druga – mogla pokazati kobnom. Da biste na odgovarajući način pripremili svoje poslovanje za sve što vam donosi budućnost, moraćete da optimizujete, pojednostavite i centralizujete različite aspekte svojih svakodnevnih procesa.
Upravljajte svojim spoljnim dobavljačima, pojednostavite nabavku, poboljšajte funkcionalnosti e-trgovine i učinite mnogo više za uspeh svog poslovanja sa dodatkom IBM Maximo eCommerce add-on-a.
IBM Maximo je vodeći softver za upravljanje imovinom preduzeća (EAM) koji koristi napredne analitičke alate i IoT podatke osmišljene da pomognu kompanijama u poboljšanom upravljanju imovinom. Ovaj softver pruža obilje mogućnosti za upravljanje zgradama, vozilima, snimanjem opreme, rasporedima održavanja, work-flow-om, praćenjem performansi imovine i smanjenjem rizika.
Maximo omogućava preduzećima da transparentno upravljaju imovinom velike vrednosti, poboljšaju operativnu izvrsnost, produže životni ciklus imovine i smanje zastoje u radu i troškove.
U domenu robe široke potrošnje, IBM Maximo nastoji da omogući funkcionalnost, fleksibilnost i inovativnost, istovremeno vam pomažući u pružanju izuzetnog korisničkog iskustva i sigurnijeg radnog mesta. Maximo, u kombinaciji sa dodacima prilagođenim industriji, pomaže u uvođenju agilnosti i automatizacije u nabavci, čime se minimizira složenost vaših procesa.
Kao IBM Gold poslovni partner, imali smo priliku da radimo sa Maximo EAM softverom i da svedočimo njegovom rastu tokom godina. Stoga je postalo prirodno da Prozone, kao kompanija za razvoj softvera, daje svoj doprinos Maximo platformi.
Tako je nastao dodatak za nabavku za IBM Maximo (eCommerce add-on). Razvili smo prilagođeni dodatak koji omogućava korisnicima da bez napora sarađuju sa spoljnim dobavljačima, pojednostave proces preuzimanja i sveukupno nadograde svoje funkcije nabavke.
e-Commerce je dodatna komponenta Maximo-a, koja se nalazi unutar platforme i omogućava kompaniji koja poseduje Maximo da ode direktno na veb lokaciju dobavljača, odnosno veb stranice kompanija koje su potpisale ugovore sa kompanijom koja ima Maximo.
Dodatak za e-Commerce je nezavisan od toga gde će se nalaziti. Može se povezati sa bilo kojom Maximo aplikacijom. Kupac bira u kojoj će se Maximo aplikaciji dodatak nalaziti.
Maximo, zajedno sa eCommerce add-on-om, pojednostavljuje proces nabavke i olakšava ga u kompanijama koje imaju veliki broj dobavljača gde bi usluga nabavke morala da šalje ogroman broj imejlova, obavlja brojne telefonske pozive, upoređuje cene itd. Tako klijent posećuje portal dobavljača preko Maxima, kupuje elektronskim putem i svi podaci se unose u Maximo.
Naš add-on za eCommerce je proširenje za Maximo i može se koristiti u softveru za povezivanje sa veb portalom (kao što je Vroozi ili BuierKuest) ili određenom prodavnicom (npr. Grainger).
Dodatak omogućava kupovinu direktno iz Maxima, jer se informacija o poručenoj robi prebacuje u Maximo gde se skladišti.
Maximo omogućava korisnicima direktan pristup online tržištu i traženje artikala od integrisanih dobavljača.
Prilikom odabira robe popunjava se Maximov zahtev za kupovinu. Korpa se skladišti u Maximo -u sa detaljnim informacijama o porudžbini i prosleđuje se na odobrenje relevantnim stranama.
Nakon odobrenja, generiše se nalog za kupovinu koji se šalje preko Maximo -a. Nakon izvršene uplate, roba stiže na navedenu adresu, a ciklus kupovine se završava tako što se artikli vraćaju u Maximo.
U poređenju sa klasičnim procesom nabavke, naš dodatak pruža prednosti odsustva komunikacije putem telefona ili e-pošte, pri čemu se papirni katalog koristi kao baza podataka. Uz Maximo, čitav proces kupovine je podržan podacima i transparentan za obe strane.
Dodatak za e-trgovinu za Maximo pojednostavljuje i ubrzava proces nabavke.
Maximo je robustan softver za upravljanje imovinom koji se koristi u svim industrijama i pruža korisne i efikasne alate svojim korisnicima. U kombinaciji sa moćnim, prilagođenim dodatkom, vaš proces nabavke postaće pojednostavljen, optimizovan i centralizovan.
Naš eCommerce add-on za Maximo je posebno dizajniran da pomogne procesima nabavke, obezbedi transparentnu i pojednostavljenu kupovinu i da olakša iskustvo kupcu i prodavcu.