Recent posts

Prozone IT Solutions

Čistiji kod, mirnija glava i manje sedih

  „Potrebno je manje vremena da se uradi nešto dobro, nego da se objasni zašto ste to uradili pogrešno.“ – HV Longfelou   Od mog prvog susreta sa taskovima i implamentacijom, još na fakultetu, pa sve do danas, moj pogled na programiranje i organizaciju koda se drastično promenio. U početku, kao i svakom junioru, bilo […]

Prozone IT Solutions

Proslavili smo 16 godina Prozone-a

U petak, 23. novembra obeležili smo 16. godišnjicu osnivanja firme u Golf city centru na SPENS-u. Za sjajnu atomsferu bili su zaslužni „Viktorija bend“, a veče je obeležila dodela nagrada za najkolege gde su podeljene diplome i pokloni za sedamnaest kategorija, a neke od njih su „Modna mačka“, „Najveseliji kolega“, „Najbrižniji kolega.“ Kolege su imale priliku […]

Prozone IT Solutions

„Šta treba da znate pre nego što počnete da radite?“ – Održana radionica u okviru YSF

U ponedeljak, 19. novembra, predstavnice Prozone-a, Aleksandra i Milica su održale  radionicu na temu “Šta treba da znate pre nego što počnete da radite? Postavljanje ciljeva u IT karijeri.“ Ova radionica je održana u prostorijama Rektorata u okviru Youth Speak Forum-a koju organizuje studentsko udruženje AIESEC, a Prozone je bio jedan od pokrovitelja događaja.

Novo rešenje za obradu lizing zahteva

Prozone je u ovoj godini uspešno implementirao i pustio u produkciju BPM softversko rešenje za obradu Leasing zahteva u okviru kompanije Raiffeisen Leasing/Rent. U ovoj kompaniji se već nekoliko godina koristi softversko rešenje Prozone-a za automatizaciju procesa rada za brokere osiguranja za Raiffeisen Assistance – Insurance Broker.

Izazov ove implementacije bila je detaljnost diferencijacije između vremena TTY (Time To Yes) i TTC (Time To Cash) provedenih u obradi zahteva. TTY predstavlja vreme od kreiranja zahteva te vreme tokom kojeg klijent dostavlja dokumentaciju neophodnu za procenu rizika, do samog odobrenja lizing zahteva, dok je TTC vreme koje protekne od momenta odobrenja zahteva pa do plaćanja.

TTY se kroji tako da se pridobije i potom zadrži klijent, dok je TTC dizajniran za izvršenje nakon prodaje i kompletiranja – „Ono što ne možemo da izmerimo, ne možemo ni da unapredimo“.

U osnovi ovog BPM rešenja postavljena je eDocumentus platforma kojom je omogućeno neometano skladištenje i rad sa dokumentacije, dok su u okviru DMS formi postavljene tačke integracije sa spoljnim servisima koje Raiffeisen Leasing/Rent koristi: povlačenje izveštaja sa APR-a, izveštaja Kreditnog biroa, izveštaja crne liste i PEP liste.